Koulutuksessa pureudutaan olemassa olevien hakusanamainonnan kampanjoiden kehittämiseen ja optimointiin. Koulutus on suunnattu hakusanamainontaa tekeville ja ostaville henkilöille. Kun haluat tietää,
- Käytätkö mainosbudjettisi tehokkaasti
- Mitä lukuja lukea ja vertailla mainosraporteissa
- Saavuttaako kampanjasi haluttuja tuloksia
- Näkyykö yrityksesi mainos teille relevanteilla hakutermeillä
- kuinka tavoitellaan yhä suurempaa osuutta mainosten näyttökerroista
- Kuinka hyödynnetään eri tarjousstrategioita
- Mitkä kampanja- ja mainosryhmäasetukset ovat toimivimmat kampanjallesi
Kenelle?
Koulutus on suunnattu hakusanamainontaa tekeville ja Google Ads -työkalusta jo kokemusta keränneille. Parhaan oppimiskokemuksen saat, jos sinulla on vähintään luku-, mielellään muokkaus- tai ylläpitäjän oikeudet yrityksesi Google Ads -tilille.
Ohjelma
- Kampanjarakenteen optimointi
- Hakusanojen optimointi
- Tavoitteellesi sopivimmat kampanja-asetukset
- Tavoitteellesi sopivimmat mainonnan mittarit
- Huutokauppatilastojen hyödyntäminen
- Tavoitteellesi sopivimmat tarjousstrategiat
Jos sinulla ei vielä ole kokemusta Google Ads -työkalusta, tule kerryttämään sitä Google-mainonnan peruskoulutukseen ennen tähän jatkokoulutukseen osalistumista.