LM Someco logo

Design ja tuotesuunnittelu

Muotoilemme tulevaisuutta yksinkertaistamalla monimutkaista kaikissa brändikohtaamisissa.

Brändi on sitä, miltä se tuntuu, miltä se näyttää, mitä se sanoo ja mitä se tekee. Design on ratkaisu suunnitelmalliseen brändin muotoiluun. Sen työkaluvalikoima saa aikaan viehättäviä, kaupallisia ja muistettavia kohtaamisia brändin kanssa. Näin rakennetaan tulevaisuuden kasvua tämän päivän kuluttajatarpeista.

Design on kuluttajan tuntemista, heidän tarpeidensa jäsentelyä ja tämän tiedon hyödyntämistä uuden luomisessa. Meillä on vuosikymmenien kokemus pitkäjänteisistä tuote -ja brändikehitysprojekteista, sekä monimutkaisten tuoteportfoliokokonaisuuksien tehostamisessa. On suuri etuoikeus toimia johtavien suomalaisten ja kansainvälisten bränditalojen luottokumppanina.

Brändistrategia

Tavoitteet, esteet, kuluttajaoivallukset ja toimintaa ohjaava idea luovat yhteisen näkemyksen tulevaisuuteen. Yhteinen näkemys mahdollistaa tehokkaan suunnitteluprosessin.

Tuoteinnovaatiot

Uuden kehittäminen on aina hyppy tuntemattomaan. Selkeät ja ketterät uuden luomisen prosessit ja käytännöt auttavat kehittämään uutta yhteistyönä. Ideoiden koettavaksi luominen on kokeilujen ja erehdysten kautta löytyvää uutta ja innostavaa. Tällä uuden konkretisoinnilla on hämmästyttävä energisoiva voima, joka säteilee kaikkiin uuden parissa työskenteleviin.

Brändiarkkitehtuuri ja portfoliokehitys

Selkeys, jäsentely, harmonisointi. Brändiarkkitehtuurin tehtävä on auttaa ihmisiä hahmottamaan haluttu kokonaisuus mahdollisimman vaivattomasti. Ilman selkeyttä tuhlataan ihmisten energiaa monimutkaisuuden ratkaisemiseen brändin kanssa nauttimisen sijaan. Kaupan tai verkkokaupan hyllyiltä selkeäksi rakennetun kokonaisuuden osat saavat näkyvyyttä ja voimaa toisiltaan.

Nimeäminen ja tekstisuunnittelu

Uusien brändien nimisuunnittelu on monien osien summa, jossa on osattava huomioida kaikkea eri kielialueiden ja kulttuurien tuntemuksesta verkkosivuhakuihin asti.

Brändi-identiteetit

Brändin identiteetti on iso kokonaisuus pieniä päätöksiä. Sen suurin vaikutus piilee brändikokemuksen suunnittelussa, jossa kuvamaailma, logosuunnittelu, pienetkin yksityiskohdat ja huolellinen viimeistely saavat aikaan halutun tunteen vastaanottajassaan. Näin identiteetti vahvistaa haluttua viestiä ja toimii kokonaisuutta palvellen.

Pakkaussuunnittelu

Pakkaus on myyjä, joka ei koskaan nuku. Olemme usean johtavan bränditalon luottokumppani uusien tuotekonseptien sekä brändien pakkauskehitystarpeissa. Nämä kotimaiset ja kansainväliset design-projektit pitävät kokeneen suunnittelijajoukkueemme näkemyksen aina ajassa kiinni ja tehokkaana kaupan hyllyillä.

Keynote speech

We inspire your organisation or event audience to embrace changes to marketing communications and digital possibilities. Our experienced speakers tailor the content of their speech to meet the needs of your event.