Oikeasti haluan vain Risifruttia
Uudistamamme kommunikaatiokonseptin lupaus kuvastaa Risifrutin brändipersoonaa, joka ei ota itseään turhan vakavasti. Pieni herkuttelu silloin tällöin on sallittu.
”Olemme konseptiin oikein tyytyväisiä. Filmit ovat brändinnäköisiä, hauskoja, mieleen jääviä ja eroavat massasta. Erityinen kiitos erinomaisesta, filmin alusta loppuun kestävästä brändäyksestä ja tuotteen tuomisesta mainokseen heti alussa, siten että tuotteet ja brändi ovat luonteva osa koko tarinaa.”
Mari Johtela
Markkinointipäällikkö, Risifrutti
Orkla Suomi
Risifrutti on oman kategoriansa luonut riisipohjainen välipalabrändi, joka ymmärtää kohderyhmäänsä. Konseptin idea perustuu insightiin asioista, joita ruuhkavuosissa elävät, perheelliset naiset elämältään haluavat, kuten täydellisen puolison, konmaritetun kodin, uuden harrastuksen jaja…Oikeasti he haluavat vain pienen Risifrutti-tauon, ihan kaikesta.
”Peukku myös lyhyille 10 sekunnin spoteille, jotka ovat yllättävyydessään ja hauskuudessaan takuulla huomiota herättäviä ja mieleen jääviä.”
Mari Johtela
Visuaalinen ilme myötäilee pakkauksen designia, mikä näkyy värimaailmassa ja puhekuplien muotokielessä. Suunnittelemamme uusi kommunikaatiokonsepti jalkautuu brändin kaikkiin kohtaamispisteisiin myymälänäkyvyydestä liikkuvaan kuvaan ja kaikkeen siinä välissä.