Provena
Puhtaasti vatsallesi
Provenan tärkein lupaus kasvaa hyvänmakuisesta, terveellisestä kaurasta, joka on myös ystävällistä vatsalle. Provena-tuotteilla voivat herkutella kaikki – myös gluteenitonta ruokavaliota tai FODMAP-dieettiä noudattavat.
Uusimme kaikki Provenan brändi-identiteetin rakennuspalikat, pakkauksista alkaen, viestimään brändin lupauksesta ja korostamaan tuotteiden herkullista makua.
Provena-puuroissa, -muroissa, -kekseissä tai -leivissä ei ole mitään, mikä voisi nipistellä tai ärsyttää vatsaa. Siksi sinne mahtuu mukavia vatsantunteita: kutittelevaa jännitystä, ilonkouraisuja, onnenläikähdyksiä. Hyvät vatsantunteet viestivät hyvästä mielestä ja olosta. Tämä on Provenan kommunikaatiokonseptin ydin.
Suunnittelimme ja kokosimme kommunikaatiokonseptiin kuuluvista printtimainoksista, bannereista ja sosiaalisen median ideasisällöistä Asset kit -koosteen. Se ja graafinen ohjeisto opastavat kaikkia Provena-brändin kanssa työskenteleviä.
”LM Somecon Provena-tiimi teki hyvää työtä uudistaessaan brändin ilmeen ja kommunikaatiokonseptit. Nyt meillä on käytössämme hyvin toimivat ja yhdenmukaiset työkalut”, kiittää brand manager Pauliina Öhman Raisiolta.