Provena

Puhtaasti vatsallesi

Provenan tärkein lupaus kasvaa hyvänmakuisesta, terveellisestä kaurasta, joka on myös ystävällistä vatsalle. Provena-tuotteilla voivat herkutella kaikki – myös gluteenitonta ruokavaliota tai FODMAP-dieettiä noudattavat.

Uusimme kaikki Provenan brändi-identiteetin rakennuspalikat, pakkauksista alkaen, viestimään brändin lupauksesta ja korostamaan tuotteiden herkullista makua.

Provena-puuroissa, -muroissa, -kekseissä tai -leivissä ei ole mitään, mikä voisi nipistellä tai ärsyttää vatsaa. Siksi sinne mahtuu mukavia vatsantunteita: kutittelevaa jännitystä, ilonkouraisuja, onnenläikähdyksiä. Hyvät vatsantunteet viestivät hyvästä mielestä ja olosta. Tämä on Provenan kommunikaatiokonseptin ydin.

Suunnittelimme ja kokosimme kommunikaatiokonseptiin kuuluvista printtimainoksista, bannereista ja sosiaalisen median ideasisällöistä Asset kit -koosteen. Se ja graafinen ohjeisto opastavat kaikkia Provena-brändin kanssa työskenteleviä.

”LM Somecon Provena-tiimi teki hyvää työtä uudistaessaan brändin ilmeen ja kommunikaatiokonseptit. Nyt meillä on käytössämme hyvin toimivat ja yhdenmukaiset työkalut”, kiittää brand manager Pauliina Öhman Raisiolta.

Kerro meille haasteesi, luodaan yhdessä ratkaisu!

Tilaa Loveletter-uutiskirjeemme

Emme täytä sähköpostiasi, vaan lähetämme max. 1 kirjeen kuukaudessa