LM Someco logo

Saarioinen

Hyvän mielen puurot

Äiti haudutti niitä hartaasti

Me kaikki söimme niitä pienenä

Oli aika herättää vanha rakkaus…

…ja tarjota lapsuudesta tutut herkut uudessa pakkauksessa

Saarioinen halusi perinteisesti haudutetuille valmispuuroilleen ilmeen, joka olisi myös nuorempien kuluttajien mieleen. Uudistetut pakkaukset vetoavat myös nuoriin kiireisiin aikuisiin, jotka kaipaavat lapsuudesta tuttujen riisi-, manna-, ohra- ja kaurapuurojen kodikkaan lempeitä makuja.

Saarioinen Oy:n markkinointipäällikkö Maarit Piela-Liesalho on lopputuloksesta mielissään:

”Uudet puuropakkauksemme saivat kuluttajilta huippuarvosanat. Niitä pidettiin herkullisina, houkuttelevina ja lämpimän tunnelmallisina. Olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä pakkauksiin ja puuromme ovatkin saavuttaneet yhä suuremman suosion!”