Saarioinen
Hyvän mielen puurot
Äiti haudutti niitä hartaasti
Me kaikki söimme niitä pienenä
Oli aika herättää vanha rakkaus…
…ja tarjota lapsuudesta tutut herkut uudessa pakkauksessa
Saarioinen halusi perinteisesti haudutetuille valmispuuroilleen ilmeen, joka olisi myös nuorempien kuluttajien mieleen. Uudistetut pakkaukset vetoavat myös nuoriin kiireisiin aikuisiin, jotka kaipaavat lapsuudesta tuttujen riisi-, manna-, ohra- ja kaurapuurojen kodikkaan lempeitä makuja.
Saarioinen Oy:n markkinointipäällikkö Maarit Piela-Liesalho on lopputuloksesta mielissään:
”Uudet puuropakkauksemme saivat kuluttajilta huippuarvosanat. Niitä pidettiin herkullisina, houkuttelevina ja lämpimän tunnelmallisina. Olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä pakkauksiin ja puuromme ovatkin saavuttaneet yhä suuremman suosion!”