360° Taffel Choco

”Lanseeraus onnistui erinomaisesti.”

”LM Someco suunnitteli ja toteutti Taffel-suklaasipsien pakkausdesignin ja lanseerauskampanjan mainonnan. LM Someco toteutti brändille ja kohderyhmälle sopivaa hauskaa ja ytimekästä mainontaa, jossa kerrottiin uutuustuotteesta. Taffel-suklaasipsien lanseeraus onnistui erinomaisesti. Olemme saavuttaneet moninkertaisesti Taffel suklaasipsien lanseeraukselle asetetut tavoitteet alkuvuodesta.”

Vesa Vainio, Marketing Manager
Orkla Confectionery & Snacks Ab

LM Someco suunnitteli uuden Taffel Chocon nimen, brändi-ilmeen ja pakkausten visuaalisuuden. Lisäksi LM Someco suunnitteli koko lanseerauskampanjan konseptin, aina liikkuvasta kuvasta ulkomainoksiin ja point of sales -materiaaliin. Promootioalustaksi suunniteltiin Taffel Choco Soaker -mobiilipeli, jonka kautta jaettiin tuhansia tuotepakkauksia. Animaation tuotti Brink Helsinki, ja mobiilipelin teknisestä tuotannosta vastasi Tribered.

Liikkuva kuva

Sipsien erikoislaatuinen luonne kuvattiin lyhyissä filmeissä, joita näytettiin television lisäksi sosiaalisen median kanavissa sekä ulkomainoksissa taktisemmalla kisaviestillä.

Digitaaliset ulkomainokset ja Sosiaalinen Media

Lyhyitä Taffel Choco -filmejä näytettiin erilaisissa digitaalisen ulkomedian pinnoissa sekä sosiaalisessa mediassa. Mainokset ohjasivat Taffel Choco Soaker -mobiilipeliin.

Mobiilipeli

Taffel Choko Soaker -pelissä sipsihahmoja ammuttiin suklaatykillä. Pelissä oli jaossa päiväpalkintoina tuhansia Choco-pusseja. Pääpalkintona oli älypuhelin.

Pakkausdesign

Taffel Chocon brändi-ilmeessä yhdistyvät suklaa ja tunnistettavat Taffel-brändielementit tavalla, joka vei tutut sipsit luontevasti karkkihyllyyn.

Point of Sales

Kommunikaatiokonsepti jalkautui POS-materiaaleihin hyödyntämällä brändi-ilmettä, lanseerauskampanjan Choco-hahmoja ja mobiilipeliä.

Kerro meille haasteesi, luodaan yhdessä ratkaisu!

Tilaa Loveletter-uutiskirjeemme

Emme täytä sähköpostiasi, vaan lähetämme max. 1 kirjeen kuukaudessa