Sari Sohlström on brändikehitykseen, strategiseen viestintään ja sisältömarkkinointiin erikoistunut strategi, jonka intohimona on herätellä organisaatioita dialogiin ja vaikuttavaan viestintään.
Kokenut strategimme suorastaan hehkuu päästessään pohtimaan asiakkaan kanssa yhtenäisen brändikokemuksen rakentumista tai työnantajakuvan kehittämistä.
Työssään LM Somecolla hän onkin terävöittänyt useiden yritysten ja julkisten organisaatioiden sisältöstrategioita ja toiminut aktiivisena sparrauskumppanina organisaatioiden viestinnän ja sosiaalisen median strategisessa kehittämisessä.
Koska sosiaalisen median voima on erityisesti verkostoissa ja vuoropuhelussa, hän myös valmentaa ja aktivoi organisaatioiden johtoa, myyntiä ja asiantuntijoita hyödyntämään sosiaalista mediaa osana modernia työnkuvaa. Sarin valmennuksissa loistavat niin valmentajan kuin valmennettavienkin silmät!
Sari uskoo yhdessä tekemiseen, jatkuvaan parantamiseen ja elinikäiseen oppimiseen – sekä viestinnän voimaan. ”Parhaimmillaan viestintä on rohkeaa, ennakkoluulotonta ja innostavaa, jolloin se myös auttaa katsomaan maailmaa hieman eri näkökulmasta kuin ennen. Ja toimimaan sen mukaisesti.”
Uuden oppimisen rinnalla Sarilla on selkeä missio työelämässä: “Innostetaan toisiamme ja pannaan tuulemaan!