LM Someco logo

Työnantajabrändi ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

23.01.2025 09:00 – 12:00

Työnantajabrändi syntyy ihmisten välisissä kohtaamisissa, joihin sosiaalinen media ja muut digitaaliset kanavat tarjoavat oivallisen alustan. Vaikka sosiaalinen media on usein toimiva alusta rekrytoinnille, brändiä ei luoda pelkillä rekrytointikampanjoilla, vaan työntekijä- ja hakijakokemukseen aidosti panostamalla ja näistä suunnitelmallisesti viestimällä. Parhaiden osaajien houkuttelemiseksi työnantajabrändin systemaattinen rakentaminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt.

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa käsittelemme esimerkkien kautta työnantajabrändin rakentamista ja rekrytointia sosiaalisen median kanavia hyödyntäen. Mistä työnantajabrändissä oikein on kyse? Mitä haasteita sosiaalinen media tuo työnantajabrändin rakentamiselle? Miten osallistaa myös henkilöstö mukaan työnantajabrändin jalkauttamiseen ja rekrytointiviestintään?

Ohjelmassa

  • Mitä digitaalinen työnantajabrändi on ja miten sitä hallitaan?
  • Työkaluja työnantajabrändin kehittämiseen ja mittaamiseen
  • Digitaalisten kanavien rooli ja työkalut työnantajabrändäyksessä ja rekrytoinnissa
  • Millaisella sisällöllä työnantajabrändiä rakennetaan?
  • Miten innostaa ja osallistaa työntekijät mukaan viestimään?

Ajankohta ei sovi?

Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!

Valmentajat

Suvi Salminen
Communications Consultant, Account Manager
suvi.salminen@lmsomeco.fi
+358 50 414 5990

Suvi Salminen on monipuolinen viestinnän ja sosiaalisen median asiantuntija, joka kouluttaa inhimillisen inspiroivalla ja empaattisella otteella niin organisaatioita kuin asiantuntijoitakin osaajien lähtötasosta riippumatta. Kouluttajana Suvi on saanut kiitosta erityisesti selkeästä, rauhallisesta ja osallistavasta otteestaan sekä etä- että läsnäkoulutuksissa.

Erityisen lähellä Suvin sydäntä ovat inhimillisen työelämän ja työnantajabrändin rakentaminen sekä viestintä kriiseissä ja kohuissa, joista Suvilla on aiemmalta työuraltaan laajaa kokemusta sekä yrityksen viestintävastaavan että konsultin roolissa. Myös suunnitelmallinen sisältöjen tuotanto ja muut sosiaalisen median peruskoulutukset ovat Suville tuttuja teemoja.

Kouluttajana Suvia motivoi erityisesti osallistujien oivalluttaminen ja konkreettisten vinkkien tarjoaminen arkisen työn tueksi.


Työnantajabrändi ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

350 €+ alv. 25,5 %
Ilmoittaudu mukaan