Työnantajabrändi syntyy ihmisten välisissä kohtaamisissa, joihin sosiaalinen media ja muut digitaaliset kanavat tarjoavat oivallisen alustan. Vaikka sosiaalinen media on usein toimiva alusta rekrytoinnille, brändiä ei luoda pelkillä rekrytointikampanjoilla, vaan työntekijä- ja hakijakokemukseen aidosti panostamalla ja näistä suunnitelmallisesti viestimällä. Parhaiden osaajien houkuttelemiseksi työnantajabrändin systemaattinen rakentaminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt.
Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa käsittelemme esimerkkien kautta työnantajabrändin rakentamista ja rekrytointia sosiaalisen median kanavia hyödyntäen. Mistä työnantajabrändissä oikein on kyse? Mitä haasteita sosiaalinen media tuo työnantajabrändin rakentamiselle? Miten osallistaa myös henkilöstö mukaan työnantajabrändin jalkauttamiseen ja rekrytointiviestintään?
Ohjelmassa
- Mitä digitaalinen työnantajabrändi on ja miten sitä hallitaan?
- Työkaluja työnantajabrändin kehittämiseen ja mittaamiseen
- Digitaalisten kanavien rooli ja työkalut työnantajabrändäyksessä ja rekrytoinnissa
- Millaisella sisällöllä työnantajabrändiä rakennetaan?
- Miten innostaa ja osallistaa työntekijät mukaan viestimään?
Ajankohta ei sovi?
Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!