Työnantajabrändi ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

09.02.2023 09:00 - 12:00

Työnantajabrändi syntyy ihmisten välisissä kohtaamisissa, joihin sosiaalinen media ja muut digitaaliset kanavat tarjoavat oivallisen alustan. Vaikka sosiaalinen media on usein toimiva alusta rekrytoinnille, brändiä ei luoda pelkillä rekrytointikampanjoilla, vaan työntekijä- ja hakijakokemukseen aidosti panostamalla ja näistä suunnitelmallisesti viestimällä. Parhaiden osaajien houkuttelemiseksi työnantajabrändin systemaattinen rakentaminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt.

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa käsittelemme esimerkkien kautta työnantajabrändin rakentamista ja rekrytointia sosiaalisen median kanavia hyödyntäen. Mistä työnantajabrändissä oikein on kyse? Mitä haasteita sosiaalinen media tuo työnantajabrändin rakentamiselle? Miten osallistaa myös henkilöstö mukaan työnantajabrändin jalkauttamiseen ja rekrytointiviestintään?

Agendalla

  • Mitä digitaalinen työnantajabrändi on ja miten sitä hallitaan?
  • Työkaluja työnantajabrändin kehittämiseen ja mittaamiseen
  • Digitaalisten kanavien rooli ja työkalut työnantajabrändäyksessä ja rekrytoinnissa
  • Millaisella sisällöllä työnantajabrändiä rakennetaan?
  • Miten innostaa ja osallistaa työntekijät mukaan viestimään?

Ilmoittaudu mukaan!

Osallistumismaksu
350 €
+ alv. 24%

Ilmoittaudu 08.02.2022 mennessä!

Ilmoittautuminen

Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Valmentajat

Työnantajabrändi ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

350 € + alv. 24% Ilmoittaudu mukaan