LM Someco logo

TikTok yrityskäytössä

06.06.2024 09:00 – 12:00

TikTok on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median kanavista ja sen käyttäjämäärä on Suomessakin kasvanut jo lähes kahteen miljoonaan kuukausittain aktiiviseen käyttäjään. Se on videopalvelu, joka hurmasi ensin nuoret ja innostaa nyt aikuisiakin tuottamaan lyhyitä, kekseliäitä videoklippejä, ja kanavassa kenen tahansa video voi nousta kansainväliseksi viraalihitiksi. TikTokin nousu on muuttanut digitaalisen markkinoinnin maisemaa, tarjoten yrityksille ja brändeille uuden tavan tavoittaa yleisöjä luovalla ja vuorovaikutteisella tavalla.

Tässä puolen päivän webinaarikoulutuksessa käsittelemme TikTokia yritysten ja organisaatioiden näkökulmasta. Opit esimerkiksi kenelle ja kuinka yritys voi viestiä TikTokissa, miten kanavan lainalaisuudet on otettava huomioon sisällön suunnittelussa sekä miten kanavan tarjoamia työkaluja kannattaa käyttää. Tässä koulutuksessa opit ymmärtämään TikTokin mahdollisuudet markkinoinnille.

Ohjelmassa

  • TikTok pähkinänkuoressa – millaisesta kanavasta on kyse?
  • TikTokin yritys- ja organisaatiokäytön mahdollisuudet
  • Kanavatietoinen sisältösuunnittelu
  • Maksettu mainonta TikTokissa
  • Onnistumisten mittaaminen

Valmentajat

Heli Annala
Strategist
heli.annala@lmsomeco.fi
+358 50 349 6844

Heli on kokenut monimediamarkkinoija ja sosiaalisen median ammattilainen, jonka sydän sykkii strategiselle suunnittelulle, sisällöille ja sosiaaliselle myynnille. LM Somecolla Heli kouluttaakin sekä suomeksi että englanniksi mm. henkilöbrändäyksestä, työnantajamielikuvasta ja sosiaalisen median mahdollisuuksista osana markkinointimixiä.

Strategisen sisältömarkkinoinnin, laadukkaan sisällöntuotannon ja digitaalisen vuorovaikutuksen avulla brändeillä on mahdollisuus kehittää brändimielikuvaansa, jättää muistijälki ja erottua joukosta edukseen – siihen Heli haluaa valmennuksissaan innostaa ja kannustaa.

Helillä on takana pitkä ura TV-alalta, joten liikkuvan kuvan sisällöt, luovat toteutukset ja monimediaisuus ovat hänen erikoisalaansa. ”Kanavassa kanavan ehdoilla” on hänen mottonsa, kun ryhdytään räätälöimään kampanjakonsepteja eri kanaviin.


TikTok yrityskäytössä

350 €+ alv. 24 %
Ilmoittaudu mukaan