TikTok on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median kanavista ja sen käyttäjämäärä on Suomessakin kasvanut jo lähes kahteen miljoonaan kuukausittain aktiiviseen käyttäjään. Se on videopalvelu, joka hurmasi ensin nuoret ja innostaa nyt aikuisiakin tuottamaan lyhyitä, kekseliäitä videoklippejä, ja kanavassa kenen tahansa video voi nousta kansainväliseksi viraalihitiksi. TikTokin nousu on muuttanut digitaalisen markkinoinnin maisemaa, tarjoten yrityksille ja brändeille uuden tavan tavoittaa yleisöjä luovalla ja vuorovaikutteisella tavalla.
Tässä puolen päivän webinaarikoulutuksessa käsittelemme TikTokia yritysten ja organisaatioiden näkökulmasta. Opit esimerkiksi kenelle ja kuinka yritys voi viestiä TikTokissa, miten kanavan lainalaisuudet on otettava huomioon sisällön suunnittelussa sekä miten kanavan tarjoamia työkaluja kannattaa käyttää. Tässä koulutuksessa opit ymmärtämään TikTokin mahdollisuudet markkinoinnille.
Ohjelmassa
- TikTok pähkinänkuoressa – millaisesta kanavasta on kyse?
- TikTokin yritys- ja organisaatiokäytön mahdollisuudet
- Kanavatietoinen sisältösuunnittelu
- Maksettu mainonta TikTokissa
- Onnistumisten mittaaminen
Ajankohta ei sovi?
Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!