X eli entinen Twitter on saanut kovia kilpailijoita: Metan Threadsin ja Blueskyn. Myös X muuttuu nopealla tahdilla. Mikä näistä kanavista ottaa tekstipohjaisen viestinnän herruuden? Moni organisaatio on jo vähentänyt ja kokonaan lopettanut X:n käytön, vaikka se on etenkin median tavoittamisessa ja yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa aiemmin ollut merkittävässäkin roolissa.
Tässä koulutuksessa saat perusteellisen yhteenvedon ja tilannekatsauksen Threadsin, Blueskyn ja X:n käytön nykytilasta Suomessa ja sekä vinkkejä kanavastrategian päivittämiseen toimintaympäristön muuttuessa nopeasti.
Ohjelma:
- Perusteet kanavista: Threads, Bluesky ja X (eli ent. Twitter)
- Sosiaalisen median käytön kehitysnäkymät
- Miten muuttaa sosiaalisen median kanavastrategiaa ja sisältöjen jalkautusta kanavapaletin muuttuessa?
Ajankohta ei sovi?
Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!