Vuosi 2024 oli tekoälyn suhteen ihmetyksen, kokeilujen ja lupausten vuosi. Tekoälyn käyttö on kasvanut ja sen käytön ohjeistuksia ja toimintatapoja on alettu myös dokumentoida yrityksissä. Tekoälyn rooli markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa on vuonna 2025 yhä merkittävämpi.
Tekoälyä hyödyntävät ratkaisut alkavat juurtua laajemmin suomalaisiin yrityksiin. On tärkeää tehdä linjauksia, miten organisaatio hyödyntää tekoälyä markkinoinnissa ja viestinnässä: Hyödynnetäänkö sitä sekä suunnittelussa, että tuotannossa? Onko tekoälyn käyttö meillä läpinäkyvää ja vastuullista?
Tässä koulutuksessa pääset sukeltamaan syvälle tekoälyn hyödyntämiseen markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa! Koulutuksen tavoite on tarjota osallistujille niin ajantasaista tietoa kuin perustaitoja tekoälyohjelmien hyödyntämiseen markkinointiviestinnässä.
Ohjelmassa:
- Tekoäly markkinoinnissa ja viestinnässä
- Tekoälytyökalut: ChatGPT, Microsoft Copilot, Midjourney, Adobe Firefly, Runway, DALL-E 3, Surfer SEO, ElevenLABS
- Tekoäly luovan työn tukena: oivallukset ja ideat
- Kielimallit: analysointi ja generointi niiden avulla
- Uuden luominen työkaluilla ja tekijänoikeusasiat
- Mittaaminen tekoälyn avulla
- Tekoälyn jalkautus organisaation käyttöön
Ajankohta ei sovi?
Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!