LM Someco logo

Tekoäly markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa

25.02.2025 09:00 – 12:00

Vuosi 2024 oli tekoälyn suhteen ihmetyksen, kokeilujen ja lupausten vuosi. Tekoälyn käyttö on kasvanut ja sen käytön ohjeistuksia ja toimintatapoja on alettu myös dokumentoida yrityksissä. Tekoälyn rooli markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa on vuonna 2025 yhä merkittävämpi. 

Tekoälyä hyödyntävät ratkaisut alkavat juurtua laajemmin suomalaisiin yrityksiin. On tärkeää tehdä linjauksia, miten organisaatio hyödyntää tekoälyä markkinoinnissa ja viestinnässä: Hyödynnetäänkö sitä sekä suunnittelussa, että tuotannossa? Onko tekoälyn käyttö meillä läpinäkyvää ja vastuullista?

Tässä koulutuksessa pääset sukeltamaan syvälle tekoälyn hyödyntämiseen markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa! Koulutuksen tavoite on tarjota osallistujille niin ajantasaista tietoa kuin perustaitoja tekoälyohjelmien hyödyntämiseen markkinointiviestinnässä.

Ohjelmassa:

  • Tekoäly markkinoinnissa ja viestinnässä 
  • Tekoälytyökalut: ChatGPT, Microsoft Copilot, Midjourney, Adobe Firefly, Runway, DALL-E 3, Surfer SEO, ElevenLABS
  • Tekoäly luovan työn tukena: oivallukset ja ideat
  • Kielimallit: analysointi ja generointi niiden avulla 
  • Uuden luominen työkaluilla ja tekijänoikeusasiat
  • Mittaaminen tekoälyn avulla
  • Tekoälyn jalkautus organisaation käyttöön

Ajankohta ei sovi?

Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!

Valmentajat

Heli Annala
Senior Consultant
heli.annala@lmsomeco.fi
+358 50 349 6844

Heli on kokenut monimediamarkkinoija ja sosiaalisen median ammattilainen, jonka sydän sykkii strategiselle suunnittelulle, sisällöille ja sosiaaliselle myynnille. LM Somecolla Heli kouluttaakin sekä suomeksi että englanniksi mm. henkilöbrändäyksestä, työnantajamielikuvasta ja sosiaalisen median mahdollisuuksista osana markkinointimixiä.

Strategisen sisältömarkkinoinnin, laadukkaan sisällöntuotannon ja digitaalisen vuorovaikutuksen avulla brändeillä on mahdollisuus kehittää brändimielikuvaansa, jättää muistijälki ja erottua joukosta edukseen – siihen Heli haluaa valmennuksissaan innostaa ja kannustaa.

Helillä on takana pitkä ura TV-alalta, joten liikkuvan kuvan sisällöt, luovat toteutukset ja monimediaisuus ovat hänen erikoisalaansa. ”Kanavassa kanavan ehdoilla” on hänen mottonsa, kun ryhdytään räätälöimään kampanjakonsepteja eri kanaviin.


Tekoäly markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa

350 €+ alv. 25,5 %
Ilmoittaudu mukaan