Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet -koulutuksessa opit Facebookin Mainosten hallinta (Ads Manager) -työkalulla toteutettavan maksullisen mainonnan ostamisen perusteet.
Facebookilla on suuri rooli yritysten ja organisaatioiden markkinointiviestinnässä, sillä Facebookia käyttää jo lähes kolme miljoonaa suomalaista. Instagram taas on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median kanavista. Facebook tarjoaa mahdollisuuden kustannustehokkaaseen viestintään ja markkinointiin, ja Facebookin mainostyökalulla voidaan sijoitella mainontaa sekä Facebookiin että Instagramiin. Maksetun mainonnan avulla niin sivulla julkaistuja orgaanisia sisältöjä kuin erillisiä mainoksia voidaan maksullisesti kohdentaa tavoitteenmukaisesti yleisöille.
Tässä puolen päivän webinaarissa käymme läpi Facebookin ja Instagramin hyötyjä ostetun näkyvyyden ja maksetun mainonnan näkökulmasta. Jos olet hakemassa parempia tuloksia tai pohdit, ovatko tavoitteesi realistisia tai aidosti mitattavia, on tämä koulutus sinulle juuri oikea. Koulutuksessa käydään läpi kohdentamisen mahdollisuudet ja pääset suunnittelemaan, miten löydät oman kohderyhmäsi kanavista parhaiten. Perehdymme myös mainonnan analytiikkaan.
Ohjelmassa
- Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet uudelle mainostajalle
- Mainosten kohdentamisen perusteet
- Mainosten hallinta -työkalulla Facebook- ja Instagram-mainonnan suunnitteluun vinkkejä
- Facebook- ja Instagram-mainonnan tulosten analysointi
Toteutamme myös Facebook- ja Instagram -mainonnan jatkokoulutusta, joka on hyvä jatko perusteisiin osallistuvalle.