Facebook- ja Instagram-mainonnan jatkokoulutus tukee sinua kehittymään maksullisen Facebook-ja Instagram-mainonnan toteuttajana hyödyntäen Facebookin Mainosten hallinta (Ads Manager) -työkalua.
Facebookilla on suuri rooli yritysten ja organisaatioiden markkinointiviestinnässä, sillä Facebookia käyttää jo lähes kolme miljoonaa suomalaista. Instagram taas on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median kanavista. Facebook tarjoaa mahdollisuuden kustannustehokkaaseen viestintään ja markkinointiin, ja Facebookin mainostyökalulla voidaan sijoitella mainontaa sekä Facebookiin että Instagramiin. Maksetun mainonnan avulla niin sivulla julkaistuja orgaanisia sisältöjä kuin erillisiä mainoksia voidaan maksullisesti kohdentaa tavoitteenmukaisesti yleisöille.
Tämä koulutus tarjoaa tietoa ostetun Facebook ja Instagram -näkyvyyden erityispiirteistä ja sen roolista mediamixissä. Käsittelemme erilaisia mainosmuotoja ja niiden hyödyntämistapoja. Perehdymme syvemmin räätälöityihin kohderyhmiin sekä esimerkiksi Meta-pikseliin, jonka avulla voidaan uudelleenmarkkinoida ja seurata konversioita. Käymme läpi edistyneempiä Facebook-mainonnan työkaluja, mainonnan optimointia ja mittaamista.
Ohjelmassa
- Facebook- ja Instagram-mainonnan erityispiirteet ja roolitus mediamixin kokonaisuudessa
- Facebookin mainosmuodot ja niiden monipuolinen hyödyntäminen
- Räätälöidyt kohderyhmät
- Meta-pikseli – uudelleenmarkkinointia ja konversioita
- Mainonnan optimointi ja mittaaminen
On suositeltavaa, että tähän koulutukseen osallistuja jo toteuttaa ostettua Facebook ja Instagram -mainontaa perustasolla Facebookin Mainosten hallinta (Ads Manager) -työkalulla. Vasta-alkajat ovat tervetulleita kasvattamaan osaamistaan Facebook- ja Instagram -mainonnan perusteet -webinaarissa.
Ajankohta ei sovi?
Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!