Yritysten ja asiantuntijoiden viestintäkanavana tunnettu LinkedIn kasvattaa suosiotaan. Kanavan monipuoliset ominaisuudet ja ainutlaatuiset mainonnan kohdentamisen mahdollisuudet tarjoavat erinomaisen alustan asiakkaiden, sidosryhmien ja (potentiaalisten) työntekijöiden tavoittamiseen. LinkedIn ei kuitenkaan ole enää pelkkä tiukan bisnesasian kanava, vaan inhimillisyys ja aitous toimivat myös LinkedInissä.
Viimeistään nyt on hyvä hetki ottaa kanava kunnolla haltuun!
Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa saat katsauksen LinkedInin nykytilaan, vinkkejä toimivaan LinkedIn-sivuun sekä kanavan ominaisuuksien hyödyntämiseen ja näet inspiroivia esimerkkejä siitä, millaisilla sisällöillä voi kanavassa menestyä.
Kuten tiedämme, yritysten orgaaninen näkyvyys sosiaalisessa mediassa on laskussa, ja parhaisiin tuloksiin päästäänkin myös LinkedInissä orgaanisen ja maksetun näkyvyyden yhteispelillä. Koulutuksessa käymme läpi myös LinkedInin mainostyökalua, ja pääset oppimaan perustiedot mainonnan kohdentamisesta, optimoinnista ja tulosten seurannasta.
Ohjelmassa
• LinkedInin ja toimivan yrityssivun perusteet ja työkalut (mm. Business Manager)
• Vinkit menestyvän sisällön tuotantoon
• Mainonnan kohdentaminen ja optimointi LinkedInissä (Campaign Manager)
Toteutamme myös koulutusta Työnantajabrändiin ja rekrytointiin sosiaalisessa mediassa. Mikäli nämä teemat ovat ajankohtaisia LinkedInin yrityskäytön lisäksi, suosittelemme osallistumista molempiin koulutuksiin.