LM Someco logo

Google Analytics 4 -perusteet

26.11.2024 09:00 – 12:00

Google Analytics 4 korvasi Universal Analyticsin vuonna 2023. Koulutus on suunnattu digitaalisen markkinoinnin ammattilaisille ja se keskittyy Google Analytics 4:n käyttöön ja hyödyntämiseen. Koulutus tarjoaa ymmärryksen GA4-version toimintalogiikasta, sen ominaisuuksista ja raportointimahdollisuuksista. Opit kääntämään käppyrät ja numeroviidakot käytännön oivalluksiksi siitä, miten käyttäjät sivustollasi käyttäytyvät.

Koulutuksen aikana käydään läpi, miten GA4:n käyttöönotto tapahtuu ja miten se integroidaan muihin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin mm. Google Adsiin. Lisäksi käydään läpi tärkeitä mittareita ja analytiikkadataa, joiden avulla voi optimoida sivuston käyttökokemusta sekä parantaa konversioprosentteja.

Koulutus sisältää käytännön esimerkkejä, joissa opitaan analysoimaan käyttäjien käyttäytymistä GA4:n avulla ja luomaan erilaisia raportteja. Lisäksi käydään läpi eri kanavien ja niiden tehokkuuden mittaamista GA4:n avulla.
Koulutus soveltuu erityisesti digitaalisen markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat oppia hyödyntämään GA4:ää tehokkaasti ja parantamaan digitaalista markkinointia.

Ohjelmassa

  • Analytiikan muuttuva toimintaympäristö
  • Google Analytics 4 -ominaisuudet
  • Google Analytics 4 -raportit
  • GA4:n ja Universal Analyticsin eroavaisuudet
  • Tapahtumien ja konversioiden seuranta ja hyödyntäminen

Ajankohta ei sovi?

Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!

Valmentajat

Lauri Saarinen
Digital Marketing Specialist
lauri.saarinen@lmsomeco.fi

Lauri on kokenut digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, joka jakaa osaamisensa innostavalla ja selkeällä tavalla koulutustilaisuuksissaan. Hänen koulutuksensa voivat syventyä monimutkaisiinkin ja teknisiin markkinoinnin aiheisiin digiympäristössä, mutta Lauri on erityisen taitava esittämään asiat selkeästi ja ymmärrettävästi.

Koulutustensa tavoitteena on tarjota osallistujille käytännönläheinen näkemys digitaalisen markkinoinnin maailmaan. Lauri pyrkii varmistamaan, että jokainen osallistuja lähtee koulutuksesta valmiina soveltamaan oppimaansa omassa työssään. Hän ymmärtää, että markkinointimaailma voi olla vaativa, mutta Lauri on omistautunut tekemään siitä mahdollisimman helposti lähestyttävän ja hallittavan.

Lauri tuo koulutuksiinsa omat vahvat käytännön kokemuksensa digimarkkinoinnin parissa. Hänellä on taustaa sekä markkinointitoimistojen että kuluttajabrändien parissa työskentelystä, mikä antaa hänelle laajan perspektiivin alaan. Lauri on myös intohimoinen tekoälyn hyödyntäjä markkinoinnin tehtävissä, ja hän uskoo sen nopeuttavan ja tehostavan työskentelyä entisestään.

Osallistujat voivat odottaa koulutuksiltaan syvällistä ymmärrystä digitaalisen markkinoinnin strategioista ja käytännön työkaluista. Lauri on sitoutunut tukemaan jokaista osallistujaa heidän oman osaamisensa kehittämisessä ja auttamaan heitä saavuttamaan menestystä digitaalisen markkinoinnin parissa.

Työkavereiden sanoin Lauri on puhdasta timanttia digitaalisen markkinoinnin kouluttajana. Hänen selkeä viestintätyylinsä ja käytännönläheinen tapa esittää asiat tekevät hänen koulutuksistaan erottuvia ja vaikuttavia. Osallistujat voivat olla varmoja siitä, että he saavat arvokasta tietoa ja taitoa, jotka ovat heti hyödynnettävissä.


Google Analytics 4 -perusteet

350 €+ alv. 25,5 %
Ilmoittaudu mukaan