![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2023/04/sentio_thumbnail.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
Harvia
Kansainvälistä brändinkehitystä suomalaiselle premiumbrändille
Maailman suurin kiuasvalmistaja Harvia valitsi LM Somecon tekemään brändisuunnittelun lanseeratessaan Sentio by Harvia -premiumbrändin. Sentio by Harvia takaa ensiluokkaisen sauna- ja spa-elämyksen vaativammallekin saunojalle. Kansainvälisesti palkittu muotoilu, käytännöllisyys ja uusi korkeatasoinen teknologia yhdistyvät brändissä tavalla, joka sai muun muassa kiinnostavimpien sisältöjen tunnustuksen 12.9.2018 Helsingin Habitare -sisustusmessuilla.
![Aukeamia Harvian Brand bookista](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/crop-0-0-1599-965-0-brandbook1.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
![Kuvamaailman suunnittelu LM Someco, kuvat Studio Mikko Laakkonen.](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/sauna1-1.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
![Sentio markkinointiviestintämalleja](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2023/04/brandbook2.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/sauna2.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
![Sentio saunakuvia](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/sauna3.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
Loimme Sentio by Harvia -brand bookin, jonka yhteydessä kirkastimme brändin olemassaolon oikeutusta ja puhumisen tapaa sekä hioimme visuaalisuuden jokaisen yksityiskohdan aina saunakuvien tila- ja materiaalisuunnitteluun saakka. Kaiken tuli lunastaa Sentio by Harvian lupaus moniaistillisista kokemuksia sekä kokonaisvaltaisesta kehon ja mielen tasapainosta.
![Sentio markkinointiviestintämalleja](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/brandbook2-1024x546.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
![Tuotekuvia, Sauna scent](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/sauna-moods-1024x455.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
![Wellness set](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/sentio_boksi_mockup_2-1-1024x525.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
”Suosituin syy saunomiseen niin Suomessa kuin maailmallakin on rentoutuminen. Halusimme luoda brändin, joka tarjoaa kokonaisvaltaisen saunomiselämyksen ja tuo virikkeitä kaikille aisteille.”
Sami Linna, CMO Markkinointijohtaja, Harvia