Sana-sol Vitanallet 10 v
Hyvänmakuinen kasvutarina – nollasta markkinajohtajaksi
Vuonna 2015 lasten monivitamiinimarkkinoille syntyi innovatiivinen tuotemuoto, Sana-sol Vitanallet, jollaista ei ollut ennen Suomessa nähty – saatikka maisteltu. Sana-sol-emobrändiä jo vuodesta 2005 rakentanut LM Someco pääsi mukaan lanseeraamaan pehmeän pureskeltavaa uutuutta. Kymmenen vuotta on kulunut ja Sana-sol Vitanallet on kasvanut isoksi, kategoriansa markkinajohtajaksi.
Sana-sol Vitanallet -brändin rakentaminen Suomen markkinoille voitiin aloittaa
Strategiasta lupaukseen – Sana-sol Vitanallet tekee vitamiinien ottamisesta hauskaa
Kilpailuetuna oli olla ensimmäinen lasten monivitamiini, jossa on niin hyvä maku, että jokainen varmasti muistaa ottaa ne päivän tärkeät vitamiinit.
Lähtökohtana oli yhdistää innovatiivinen muoto, maku ja hauska tarina –pääkohderyhmänä lapsiperheet. Uudet sokerittomat, pehmeän pureskeltavat Sana-sol Vitanallet lupasivat tehdä vitamiinien ottamisesta myönteisen kokemuksen.
Sana-sol Vitanallet loi kokonaan uuden monivitamiinisegmentin päivittäistavarakauppaan ja mullisti markkinan myös apteekkipuolella.

Sana-sol Vitanallet on hurmannut lapsiperheitä vitamiinivoimalla jo 10 vuotta.
Monikanavainen ja hauska kommunikaatiokonsepti on puhutellut kohderyhmää pakkaussuunnittelusta mainoskampanjoihin jo kymmenen vuotta. LM Someco on saanut olla mukana juonessa – luovana kumppanina – lanseerauksesta alkaen.
Sana-sol Vitanallet 10-vuotisjuhlapakkaus jatkaa pehmeän pureskeltavaa menestystarinaa ja luomaamme pakkauslinjaa pinkillä designilla ja tietysti hyvällä maulla.
Sana-sol Vitanallet 10-vuotisjuhlapakkaus jatkaa pehmeän pureskeltavaa menestystarinaa ja luomaamme pakkauslinjaa – pinkillä designilla ja tietysti hyvällä maulla.


Myymälämateriaalit esittelevät uutuuksia ja täyttävät ostoskoreja!
Töttöröö! Radiomainonta kuuluu myös kokonaisvaltaiseen synttärikonseptiin.

Kymmenvuotias Sana-sol Vitanallet on:
lasten monivitamiinien markkinajohtaja,
Lisäksi Sana-sol-emobrändi on koko vitamiinikategorian ykkönen päivittäistavarakaupassa.
joka myy hyvin
Laadukas pakkaus turvakorkkeineen ja lakia noudattava markkinointi mahdollistivat räjähdysmäisen kasvutarinan. Uudet makuvariantit ja yhtenäinen design- ja kommunikaatiokonsepti pitävät myynnin vauhdissa tänäänkin.
ja maistuu parhaalta!
Sana-sol Vitanallet on voittanut useita makutestejä vuosien varrella.


”Brändin pitkäjänteinen rakentaminen on ollut yhteistyömme ydin LM Somecon ja Sana-sol Vitanallejen välillä. LM Somecon suunnittelemat pakkaukset ovat kuljettaneet Vitanallet vuodesta ja makuvariantista toiseen, säilyttäen tunnistettavan ilmeen ja vahvistaen asemaa kuluttajien suosikkina.”
Anu Tuominen, Brand Manager, Orkla Care Finland