LM Someco toimii Jollas Instituutin ja S-ryhmän valmennuskumppanina
S-ryhmä tunnisti tarpeen sosiaalisen median ymmärryksen ja osaamisen kehittämiselle vuonna 2016. Yhteistyössä lähdimme konseptoimaan valmennusohjelmia, jotka ovat tukeneet S-ryhmän sosiaalisen median strategisten linjausten ja toimintatapojen kehittymistä ja jalkautusta.
Jollas Instituutti on S-ryhmän oppimis- ja valmennuskeskus, jonka toiminnan tarkoituksena on osaamista kehittämällä edistää S-ryhmän toiminta-ajatuksen toteutumista ja kilpailukykyä.
Jollas Instituutti kilpailutti sosiaalisen median asiantuntijatahoja, ja sosiaalisen median valmennuskumppaniksi valikoitui LM Someco.
Yhteistyön tavoitteena on lisätä S-ryhmän johdon, markkinoinnin ja viestinnän osaajien sekä toimipisteiden sosiaalisen median kanavista vastaavien työntekijöiden sosiaalisen median osaamista.
LM Somecolla on osaamista niin sosiaalisen median tutkimuksesta, valmentamisesta kuin liiketoiminnan tavoitteista lähtevästä sisältömarkkinoinnista sekä kädet savessa -työskentelytavasta. Laadukkaan asiantuntijakumppanin avulla Jollas Instituutti pystyy tarjoamaan S-ryhmä-tasoisesti kaikki ajantasaiset sosiaalisen median palvelut yhdestä osoitteesta varmistaen tekemisen laadun, kustannustehokkuuden ja ketteryyden. Tärkeää on myös jakaa S-ryhmä -tasoisesti sosiaalisen median kokemuksia ja saada oppia toinen toisilta.
Yhteistyön aikana on toteutettu mm. S-ryhmälle räätälöityä Digiviestijän valmennusohjelmaa, sosiaalisen median kuva- ja videotuotannon koulutusta, johdolle suunnattuja webinaareja sekä #SomenHermolla-katsauksia.