LM Someco logo

Marli

Glögilähettiläiden matkassa maistuviin joulutunnelmiin

Vuodesta 1954 suomalaisten joulupöydissä ihastuttanut Marli Glögi halusi tuoda esiin joulufiilistelyt, hyggeilyn ja maistuvat vinkit sekä esitellä vuoden 2022 kausimakutiivisteensä sosiaalisen median kanavissaan.

Päätimme etsiä Marlille glögilähettiläitä, jotka olivat valmiita jouluttamaan ikonisen brändin kanssa aina lokakuusta loppiaiseen asti.

Joulu on parasta lämpimänä nautittuna

Mukaan valjastettiin 23 innokasta glögin ja joulun rakastajaa ohjaamaan yleisöä joulutunnelmaan. Toinen toistaan upeammat ja tunnelmallisemmat sisällöt esittelivät glögituoteperhettä eri käyttötarkoituksissa ja -tilanteissa. Lähettiläiden sisältöjä jaettiin ahkerasti myös Marli Glögin omassa Facebookissa ja Instagramissa – ja maksetun mainonnan keinoin edellisten lisäksi vielä Pinterestissä ja Twitterissä.

Aktiivinen yhteisömanagerointi oli myös tärkeässä osassa vuorovaikutuksen luomisessa, joka kampanjan suunnittelun, hallinnoinnin ja toteuttamisen lisäksi oli LM Somecon käsissä.

Sitouttavan glögistä joulutunnelmaa, siinä se

Kampanja tuotti äärimmäisen hienon sitoutumisasteen 12,34 %, mahdollisuuden ostaa upeita kuvia käytettäviksi myöhempiä tilanteita varten, kaksinkertaistuneen seuraajamäärän Marli Glögin Instagramissa ja ennen kaikkea sitä haettua, ihanaa joulutunnelmaa. Ei ole joulua ilman Marli Glögiä!

”Yhteistyö LM Somecon kanssa oli koko kampanjan ajan helppoa ja toimivaa aina suunnittelusta toteutukseen. Saimme samalla hyvää materiaalia tuleville glögikausille.”

Irma Mäki
Senior Brand Manager
Eckes-Granini Finland Oy Ab