![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/taffel-choco-keissi.jpg?lossy=0&strip=1&webp=1)
360° Taffel Choco
”Lanseeraus onnistui erinomaisesti.”
Vesa Vainio, Marketing Manager
”LM Someco suunnitteli ja toteutti Taffel-suklaasipsien pakkausdesignin ja lanseerauskampanjan mainonnan. LM Someco toteutti brändille ja kohderyhmälle sopivaa hauskaa ja ytimekästä mainontaa, jossa kerrottiin uutuustuotteesta. Taffel-suklaasipsien lanseeraus onnistui erinomaisesti. Olemme saavuttaneet moninkertaisesti Taffel suklaasipsien lanseeraukselle asetetut tavoitteet alkuvuodesta.”
Orkla Confectionery & Snacks Ab
![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2023/04/taffel-choco-head-image.png?lossy=0&strip=1&webp=1)
LM Someco suunnitteli uuden Taffel Chocon nimen, brändi-ilmeen ja pakkausten visuaalisuuden. Lisäksi LM Someco suunnitteli koko lanseerauskampanjan konseptin, aina liikkuvasta kuvasta ulkomainoksiin ja point of sales -materiaaliin. Promootioalustaksi suunniteltiin Taffel Choco Soaker -mobiilipeli, jonka kautta jaettiin tuhansia tuotepakkauksia. Animaation tuotti Brink Helsinki, ja mobiilipelin teknisestä tuotannosta vastasi Tribered.
![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2023/04/choco-char-raxu.png?lossy=0&strip=1&webp=1)
Liikkuva kuva
Sipsien erikoislaatuinen luonne kuvattiin lyhyissä filmeissä, joita näytettiin television lisäksi sosiaalisen median kanavissa sekä ulkomainoksissa taktisemmalla kisaviestillä.
Digitaaliset ulkomainokset ja Sosiaalinen Media
Lyhyitä Taffel Choco -filmejä näytettiin erilaisissa digitaalisen ulkomedian pinnoissa sekä sosiaalisessa mediassa. Mainokset ohjasivat Taffel Choco Soaker -mobiilipeliin.
Mobiilipeli
Taffel Choko Soaker -pelissä sipsihahmoja ammuttiin suklaatykillä. Pelissä oli jaossa päiväpalkintoina tuhansia Choco-pusseja. Pääpalkintona oli älypuhelin.
![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/taffel-choco-phone-vino.png?lossy=0&strip=1&webp=1)
![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/taffel-choco-head-image.png?lossy=0&strip=1&webp=1)
Pakkausdesign
Taffel Chocon brändi-ilmeessä yhdistyvät suklaa ja tunnistettavat Taffel-brändielementit tavalla, joka vei tutut sipsit luontevasti karkkihyllyyn.
Point of Sales
Kommunikaatiokonsepti jalkautui POS-materiaaleihin hyödyntämällä brändi-ilmettä, lanseerauskampanjan Choco-hahmoja ja mobiilipeliä.
![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2019/09/taffelchoco-hyllypuhuja.png?lossy=0&strip=1&webp=1)
![](https://b2925009.smushcdn.com/2925009/wp-content/uploads/2023/04/thumbnail-sukelsivat-1024x576.png?lossy=0&strip=1&webp=1)