Olet lämpimästi tervetullut #Somecoffee-seminaariin, joka järjestetään tiistaina 20.10. klo 9-11. Viime keväänä toteutimme supersuositun seminaarimme ensimmäistä kertaa etäyhteyksin ja nyt striimaamme ohjelman suorana Suomen Turusta. Nappaa siis yhteyden äärelle kuppi (tai kaksi) suosikkikahviasi ja saavu linjoille kuulemaan LM Somecon asiantuntijoiden ja kiinnostavien vieraiden ajatuksia sosiaalisesta mediasta.
Tällä kertaa pohdimme sitä, millaisia kohtaamisen paikkoja sosiaalinen media tarjoaa brändille sekä miten, kenen kautta ja millaisella äänensävyllä yleisö kohdataan. Aihetta käsitellään myös kolmen mielenkiintoisen casen kautta.
Osallistuminen on ilmainen. Tsekkaa siis agenda ja ilmoittaudu heti mukaan, nopeimmille luvassa yllätys!
Ohjelmassa
Aamukahvien keittely itsenäisesti ja aloitus klo 9.00
- Hyvää huomenta!
Maarit Niemelä, Executive Vice President - Inhimillisyys vaikuttavamman viestinnän rakentajana
Kaisa Alapartanen, Chief Customer Officer, LM Someco
Aino Försti-Smith, Corporate Communications and External Affairs Manager, Bayer - Toiveaihe: Yhteisömanagerointi on kohtaamista käytännössä
Paula Viitanen, Content Specialist, LM Someco - Sipsibrändin somesta ponnistava markkinointikonsepti: Case Taffel
Nazzareno Sifo, Creative Director, LM Someco
Petra Väkelä, Marketing Manager, Orkla Suomi - Kohderyhmän kuuntelu sisältösuunnittelussa
Wilma Inkinen, Strategist, LM Someco
Anna Perttu, Marketing Manager, Biolan Oy
Somecoffee päättyy klo 11.