Tervetuloa Somecoffeelle!
Olet lämpimästi tervetullut #Somecoffee-seminaariin, joka järjestetään torstaina 16.9. klo 9-11. Striimaamme viime vuoden tapaan seminaarin ohjelman suorana Suomen Turusta. Nappaa siis yhteyden äärelle kuppi (tai kaksi) suosikkikahvia tai teetä ja saavu linjoille kuulemaan LM Somecon asiantuntijoiden ja vieraiden näkemystä sosiaalisesta mediasta.
Tällä kertaa käsittelemme brändien supervoimia viestiviidakossa ja sukellamme maksetun sosiaalisen median näkyvyyden syövereihin. Aihetta käsitellään myös kahden mielenkiintoisen casen kautta.
Osallistuminen on maksutonta.
Tsekkaa siis agenda ja ilmoittaudu heti mukaan, nopeimmille luvassa yllätys!
Ohjelmassa
Aamukahvien keittely itsenäisesti ja aloitus klo 9.00
- Hyvää huomenta!
Kaisa Alapartanen, Chief Customer Officer, LM Someco - Kaikkea ei tarvitse kokeilla – Brändin supervoimat viestiviidakossa
Lotta Kinnunen, Creative Consultant, LM Someco
Tuukka Mujo, Creative Director, LM Someco - Case: God Morgon & Team Rynkeby — miten mehubrändi viestii vastuullisuutta sosiaalisessa mediassa
Heli Annala, Strategist, LM Someco
Irma Mäki, Senior Brand Manager, Eckes-Granini Finland - Mitä sinun pitäisi nyt tietää maksetusta näkyvyydestä sosiaalisessa mediassa?
Minna Valtari, Director, Partner & Chairman, LM Someco - Case Avainlippu: Sosiaalisen median strategiasta voimaa brändimarkkinointiin
Maarit Niemelä, Executive Vice President, LM Someco
Reetta Mentu, Markkinointipäällikkö, Avainlippu
Somecoffee päättyy klo 11.

