Somecoffee 16.9.2021

Tervetuloa Somecoffeelle!

Olet lämpimästi tervetullut #Somecoffee-seminaariin, joka järjestetään torstaina 16.9. klo 9-11. Striimaamme viime vuoden tapaan seminaarin ohjelman suorana Suomen Turusta. Nappaa siis yhteyden äärelle kuppi (tai kaksi) suosikkikahvia tai teetä ja saavu linjoille kuulemaan LM Somecon asiantuntijoiden ja vieraiden näkemystä sosiaalisesta mediasta.

Tällä kertaa käsittelemme brändien supervoimia viestiviidakossa ja sukellamme maksetun sosiaalisen median näkyvyyden syövereihin. Aihetta käsitellään myös kahden mielenkiintoisen casen kautta.

Osallistuminen on maksutonta.

Tsekkaa siis agenda ja ilmoittaudu heti mukaan, nopeimmille luvassa yllätys!

Ohjelmassa

Aamukahvien keittely itsenäisesti ja aloitus klo 9.00

  • Hyvää huomenta!
    Kaisa Alapartanen, Chief Customer Officer, LM Someco
  • Kaikkea ei tarvitse kokeilla – Brändin supervoimat viestiviidakossa
    Lotta Kinnunen, Creative Consultant, LM Someco
    Tuukka Mujo, Creative Director, LM Someco
  • Case: God Morgon & Team Rynkeby — miten mehubrändi viestii vastuullisuutta sosiaalisessa mediassa
    Heli Annala, Strategist, LM Someco
    Irma Mäki, Senior Brand Manager, Eckes-Granini Finland
  • Mitä sinun pitäisi nyt tietää maksetusta näkyvyydestä sosiaalisessa mediassa?
    Minna Valtari, Director, Partner & Chairman, LM Someco
  • Case Avainlippu: Sosiaalisen median strategiasta voimaa brändimarkkinointiin
    Maarit Niemelä, Executive Vice President, LM Someco
    Reetta Mentu, Markkinointipäällikkö, Avainlippu

Somecoffee päättyy klo 11.

Kerro meille haasteesi, luodaan yhdessä ratkaisu!

Blogi ja uutiskirje

Max. 1 kirje kuukaudessa, 5 minuuttia ajastasi ja saat katsauksen toimialamme uusiin tuuliin.