#Somecoffee
ti 4.11.2025 klo 9-11
Tervetuloa #Somecoffee-virtuaaliseminaariin!
Pidä herättelevä kahvitauko ja pysähdy kuuntelemaan #Somecoffee-virtuaaliseminaaria tiistaina 4.11. klo 9–11. Ohjelmassa on LM Somecon asiantuntijoiden ja yritysvieraiden puheenvuoroja sekä näkemyksiä sosiaalisen median markkinointiviestinnästä. Nämä aiheet kannattaa nauttia kuumina!
Osallistuminen on maksutonta.
Ohjelma

Hyvää huomenta!
Janne Pöyhönen, Director, LM Someco

Jäikö sosiaalisen median sisältönne vuoteen 2020? Yleisö odottaa jo 2030-lukua
Lotta Kinnunen, Strategist, Creative Content Lead, LM Someco


Case Lounea: Johdonmukainen digitaalisen markkinoinnin strategia myynnin vauhdittajana
Henna Fagerström, myyntipäällikkö, digitaaliset kanavat, Lounea ja Kati Vairinen, Account Director, Digital Media Lead, LM Someco

Mittaatko oikeasti vai tuijotatko sataa metriikkaa?
Emma Lindqvist, Paid Media & Search Lead, LM Someco


Case SSAB: Sisältökonseptoinnilla selkeyttä B2B-yrityksen sosiaaliseen mediaan
Sari Idman, Head of Social Media, SSAB & Maarit Niemelä, Executive Vice President, LM Someco

Yhteiskunnallinen mainonta Metassa päättyy – miten toimia?
Minna Valtari, Director, Partner, Chairman, LM Someco