Hei, olen Sari Sohlström, brändikehitykseen, strategiseen viestintään ja sisältömarkkinointiin erikoistunut strategi, jonka intohimona on herätellä organisaatioita dialogiin ja vaikuttavaan viestintään. Erityisen isot kiksit saan päästessäni pohtimaan asiakkaan kanssa yhtenäisen brändikokemuksen rakentumista ja millaisilla toimenpiteillä sitä voitaisiin edistää.
LM Somecolla olen terävöittänyt mm. monien B2C- ja B2B-toimijoiden sekä julkishallinnon organisaatioiden sisältöstrategioita ja toiminut aktiivisena sparrauskumppanina organisaatioiden sosiaalisen median strategisessa kehittämisessä.
Koska sosiaalisen median voima on erityisesti verkostoissa ja vuoropuhelussa, valmennan ja aktivoin organisaatioiden johtoa, myyntiä ja asiantuntijoita hyödyntämään sosiaalista mediaa osana modernia työnkuvaa.
Rakastan asiakastyötä ja mahdollisuutta tutustua laajasti eri toimialoihin ja alalla työskenteleviin mahtaviin tyyppeihin. Ilahdun aina, kun pääsen rakentamaan asiakkaan tarpeisiin räätälöidyn parhaan mahdollisen tiimin, sillä tiedän, että silloin pääsevät loistamaan niin LM Somecon kuin asiakkaankin taitavat ammattilaiset. Tiedätkö sen tunteen, kun olette jonkun suuren oivalluksen äärellä ja tarvitaan vain pieni tönäisy – ja yhteinen ajatus on kirkkaana kaikkien mielessä?
Uskonkin yhdessä tekemiseen, jatkuvaan parantamiseen ja elinikäiseen oppimiseen – sekä viestinnän voimaan. Parhaimmillaan viestintä on rohkeaa, ennakkoluulotonta ja innostavaa, jolloin se myös auttaa katsomaan maailmaa hieman eri näkökulmasta kuin ennen. Ja toimimaan sen mukaisesti.
Työkaverin sanoin:
Sari on ihana! Lämmin ja kannustava, luotettava ja vakaa osaaja, jonka innostus asioihin tarttuu. Varman rauhallinen – asiantuntijoiden boss lady.