LM Somecon suunnitteleman Autoalan vetovoimakampanjan TikTok-somereality nousi Grand One -finaaliin kategoriassa ’Tuloksellisin kampanja’.
Yhdessä Autoalan keskusliiton ja Autotuojat ja teollisuus ry:n kanssa toteutettu Autoalan vetovoimakampanja lähti rohkeasti uudistamaan vanhentuneita mielikuvia alasta. TikTok-somerealityssä annettiin ääni autoalan nuorille ammattilaisille, joiden työarkea realityssä seurattiin. Rohkean rouhea sisältö vakuutti myös ammattiaan valitsevat nuoret, ja ajoneuvoalan perustutkinnon hakijamäärät luisuivat mullistavaan suosioon.
Grand One on Suomen suurin ja merkittävin digitaalisen median töille tarkoitettu kilpailu. Grand Onen tavoitteena on nostaa esiin suomalaista digitaalisen markkinoinnin ja palvelukehityksen huippuosaamista.
Grand One on järjestetty vuodesta 2002 alkaen, ja se on vakiinnuttanut asemansa alansa arvostetuimpana kilpailuna.
Grand Onessa palkitaan töitä kolmen pääteeman alla: Palvelut & Design, Data & Innovaatiot sekä Markkinointi & Viestintä. Yksittäisiä kategorioita on 20 ja niihin voivat ilmoittaa töitään kaikki Suomessa toimivat yritykset, organisaatiot ja freelancerit.
Työt arvioi alan huippuosaajista koottu 46-henkinen tuomaristo.
Finaaliin yltäneet työt julkaistiin 4. maaliskuuta. Voittajat selviävät gaalassa 27.3.2025.
Tutustu finalisteihin.