LM Someco logo

Autoalan vetovoimakampanja Effie 2024 finaaliin 

LM Somecon suunnitteleman Autoalan vetovoimakampanjan TikTok-somereality valittiin Effie Awards Finlandin shortlistalle. 

Yhdessä Autoalan keskusliiton ja Autotuojat ja teollisuus ry:n kanssa toteutettu Autoalan vetovoimakampanja lähti rohkeasti uudistamaan vanhentuneita mielikuvia alasta. TikTok-somerealityssä annettiin ääni autoalan nuorille ammattilaisille, joiden työarkea realityssä seurattiin. Rohkean rouhea sisältö vakuutti myös ammattiaan valitsevat nuoret, ja ajoneuvoalan perustutkinnon hakijamäärät luisuivat mullistavaan suosioon. 

Effie Awards Finland on markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu, jossa etsitään hyvin suunniteltuja, luovia ja tuloksellisia markkinointikampanjoita. Keskeisiä kriteereitä ovat tulosten lisäksi strateginen oivallus, ongelman ratkaisu, ideoiden toimivuus ja mitattavuus. 

Voittajat palkitaan 13.2.2025 järjestettävässä Effie Awards Finland -gaalassa Pikku-Finlandiassa. Finalistien joukosta parhaat palkitaan Bronze, Silver ja Gold Effie -palkinnoilla. Koko kilpailun paras kampanja saa arvostetun Grand Effie -palkinnon. Voit tutustua finalisteihin täällä.

Peukut pystyyn!