Harvia
Brändiuudistus vahvistaa kansainväistä kasvutarinaa
Kasvustrategian tueksi saimme tehtäväksi uudistaa Harvian visuaalisen identiteetin, jonka kiteytimme Harvian Brand Bookiin.
Positiivinen haaste: kansainvälinen kasvu
Lentäjäoppilas Tapani Harvian kohtalokkaasta yölennosta räjähti käyntiin Harvian menestystarina vuonna 1950. Yli 60 maassa toimiva Harvia, maailman suurin kiuasvalmistaja, laajentaa toimintaansa edelleen kansainvälisessä Sauna&Spa-markkinassa.
Kaupungistuminen on aikamme megatrendi
Tasapainoittaakseen tätä, ihmiset ympäri maailman hakevat hyvinvoinnin keitaita, joissa voi nautta täydellisestä kehon ja mielen harmoniasta — kaikilla aisteillaan. Visualisoimme ikiaikaisia elementtejä: maan, tuulen, tulen ja veden.
Tuloksena: Harvian menestystarina jatkuu kaikissa kohtaamispisteissä
Kasvustrategian tueksi saimme tehtäväksi uudistaa Harvian visuaalisen identiteetin, jonka kiteytimme Harvian Brand Bookiin. Käsikirja sisältää ohjeet uudistetun logon käytöstä typografiaan, brändiväreistä kuvamaailmaan, visuaalisista elementeistä brändihierarkiaan ja yrityksen visuaaliseen identiteettin sekä bränditarinasta puhumisen tapaan ja sloganiin: Relaxing Moments & Natural Wellbeing.