Vaikuttavuutta luovilla konsepteilla ja yhtenäisellä viestinnällä
Fiskarsin Arabia- ja Rörstrand-brändien PR- ja sisältökumppaniksi valikoitui LM Someco. Arabialla on ollut yli 140 vuoden ajan vahva sija suomalaisissa kodeissa niin arjessa kuin juhlassa. Brändin ydinosaamisen muodostavat muotoilu ja pitkäjänteinen tavaramerkin kehittäminen. Tavoitteena on tuotemerkin vahva asema kattamisen alueella. Ruotsissa Rörstrand-astiasarjabrändi on puolestaan ollut 300 vuoden ajan synonyymi laadulle ja erinomaiselle käsityölle. Euroopan toiseksi vanhimman posliinituotemerkin ajattoman kauniista astioista jokainen ateria nautitaan tyylikkäästi.
LM Someco PR- ja sisältökumppanina
LM Someco tekee luovaa viestinnän suunnittelua ja toteuttaa houkuttelevia konsepteja, joiden avulla Arabia- ja Rörstrand-brändien tunnettuus kasvaa niin ansaituissa kuin omistetuissa kanavissa. Konseptoinnin avulla luodaan raamit tärkeimmille viestinnällisille kärjille ja varmistetaan, että brändikokemus säilyy yhtenäisenä, kuitenkin huomioiden erilaisten mediaympäristöjen lainalaisuudet. Brändin ydin käännetään tavoitteellisiksi tarinoiksi, jotka kantavat jokaiseen mikrosisältöön saakka.
Brändeille luodut sisältökonseptit tukevat dialogin ja vuorovaikutuksen rakentumista yleisön kanssa. Rakastettu brändi houkuttelee sosiaalisen median kanavissaan yleisöjään keskustelemaan. LM Someco vastaa Arabian ja Rörstrandin Facebook- ja Instagram-sisältöjen strategisesta suunnittelusta.
Arabian ja Rörstrandin astiat keräävät ihmiset yhteen nauttimaan ruoasta ja yhdessäolosta — myös verkossa.