Harvia
Kansainvälistä brändinkehitystä suomalaiselle premiumbrändille
Maailman suurin kiuasvalmistaja Harvia valitsi LM Somecon tekemään brändisuunnittelun lanseeratessaan Sentio by Harvia -premiumbrändin. Sentio by Harvia takaa ensiluokkaisen sauna- ja spa-elämyksen vaativammallekin saunojalle. Kansainvälisesti palkittu muotoilu, käytännöllisyys ja uusi korkeatasoinen teknologia yhdistyvät brändissä tavalla, joka sai muun muassa kiinnostavimpien sisältöjen tunnustuksen 12.9.2018 Helsingin Habitare -sisustusmessuilla.
Loimme Sentio by Harvia -brand bookin, jonka yhteydessä kirkastimme brändin olemassaolon oikeutusta ja puhumisen tapaa sekä hioimme visuaalisuuden jokaisen yksityiskohdan aina saunakuvien tila- ja materiaalisuunnitteluun saakka. Kaiken tuli lunastaa Sentio by Harvian lupaus moniaistillisista kokemuksia sekä kokonaisvaltaisesta kehon ja mielen tasapainosta.
”Suosituin syy saunomiseen niin Suomessa kuin maailmallakin on rentoutuminen. Halusimme luoda brändin, joka tarjoaa kokonaisvaltaisen saunomiselämyksen ja tuo virikkeitä kaikille aisteille.”
Sami Linna, CMO Markkinointijohtaja, Harvia