360° Taffel Choco
”Lanseeraus onnistui erinomaisesti.”
Vesa Vainio, Marketing Manager
”LM Someco suunnitteli ja toteutti Taffel-suklaasipsien pakkausdesignin ja lanseerauskampanjan mainonnan. LM Someco toteutti brändille ja kohderyhmälle sopivaa hauskaa ja ytimekästä mainontaa, jossa kerrottiin uutuustuotteesta. Taffel-suklaasipsien lanseeraus onnistui erinomaisesti. Olemme saavuttaneet moninkertaisesti Taffel suklaasipsien lanseeraukselle asetetut tavoitteet alkuvuodesta.”
Orkla Confectionery & Snacks Ab
LM Someco suunnitteli uuden Taffel Chocon nimen, brändi-ilmeen ja pakkausten visuaalisuuden. Lisäksi LM Someco suunnitteli koko lanseerauskampanjan konseptin, aina liikkuvasta kuvasta ulkomainoksiin ja point of sales -materiaaliin. Promootioalustaksi suunniteltiin Taffel Choco Soaker -mobiilipeli, jonka kautta jaettiin tuhansia tuotepakkauksia. Animaation tuotti Brink Helsinki, ja mobiilipelin teknisestä tuotannosta vastasi Tribered.
Liikkuva kuva
Sipsien erikoislaatuinen luonne kuvattiin lyhyissä filmeissä, joita näytettiin television lisäksi sosiaalisen median kanavissa sekä ulkomainoksissa taktisemmalla kisaviestillä.
Digitaaliset ulkomainokset ja Sosiaalinen Media
Lyhyitä Taffel Choco -filmejä näytettiin erilaisissa digitaalisen ulkomedian pinnoissa sekä sosiaalisessa mediassa. Mainokset ohjasivat Taffel Choco Soaker -mobiilipeliin.
Mobiilipeli
Taffel Choko Soaker -pelissä sipsihahmoja ammuttiin suklaatykillä. Pelissä oli jaossa päiväpalkintoina tuhansia Choco-pusseja. Pääpalkintona oli älypuhelin.
Pakkausdesign
Taffel Chocon brändi-ilmeessä yhdistyvät suklaa ja tunnistettavat Taffel-brändielementit tavalla, joka vei tutut sipsit luontevasti karkkihyllyyn.
Point of Sales
Kommunikaatiokonsepti jalkautui POS-materiaaleihin hyödyntämällä brändi-ilmettä, lanseerauskampanjan Choco-hahmoja ja mobiilipeliä.