Beconfident
Uuden valkaisevan hampaidenhoitosarjan lanseeraus
Saimme suunnitella Beconfidentin Suomen lanseerauksen. Tehtävämme oli vakuuttaa kohdeyleisömme eli hampaidenvalkaisusta kiinnostuneet aikuiset Beconfidentin toimivuudesta ja saada heidät kiinnostumaan koko maalle vieraasta, uudesta brändistä.
Asiakkaamme Bernerin hallinnoima Beconfident on uusi valkaiseva hampaidenhoitobrändi, jonka valikoimaan kuuluu monitehoiset hammastahnat, itsevalkaisutuotteet sekä ultraäänihammasharja ja sen vaihtopäät. Mullistavan tehokkaat ja turvalliset valkaisutuotteet tulivat myyntiin Suomessa apteekeissa keväällä 2024.
Vastasimme lanseerauksessa mainonnan konseptoinnista, videoaineistojen tuotannosta omassa studiossamme, Beconfidentin sosiaalisen median tilien pystyttämisestä ja nettisivujen SEO-tarpeista.
Luota valkeaan hymyysi
Suunnittelumme lähti liikkeelle Beconfidentin brändinimen tutuksi tekemisestä. Halusimme paitsi suomentaa sen kohdeyleisölle myös tehdä siitä luovan ratkaisumme pohjan. ”Luota valkeaan hymyysi” -konseptimme kuuluu itsevarmoille ihmisille, joilla on upea, persoonallinenkin hymy ja loistava asenne.
Kehitimme tältä pohjalta Beconfidentin brändillisiin tarpeisiin videosarjan, jossa vaikeissa tilanteissa olevat ihmiset selviävät arjesta luottamalla valkeisiin hymyihinsä – ja olemalla omia viehättäviä itsejään. Samaistuttavat tilanteet kestävät aikaa ja saavat katsojankin hymyn nousemaan. Lanseerauksessa esitelty slogan ”Luota valkeaan hymyysi” kulkee myös jatkossa Beconfidentin mukana.
Itsevarmasti jokaisessa kanavassa
Beconfidentin taktisissa tarpeissa keskityimme uuden hampaidenhoitosarjan esittelyyn. Raikkaissa aineistoissa hyödynsimme pakkauksista tuttuja muotoja sekä hammastahnamakujen eloisia värejä. Ideamme taipui niin sosiaalisen mediaan, apteekkikanaviin kuin tilausvideopalveluihin Beconfidentille luontevalla tavalla.