Brändimarkkinoinnin koulutettu ammattilainen ja LM Somecon meemivastaava. Otan työni vakavasti, mutta en itseäni.
Digitaaliset markkinointitoimenpiteet, kuten käyttäjätutkimukset, mittaaminen ja kampanjasuunnittelu sekä toteutukset kuuluvat työtehtäviini. Taustaltani olen liiketalouden sekä sähköisen kaupan tradenomi.
Joukkueurheilutaustan myötä luontevinta minulle on edistää asioita tiimissä, jossa jokainen toimii oman paikkansa avainpelaajana.
Vastapainona toimistotyölle toimii nikkarointi tallissa, piharakentaminen tai kalastus. Keräilen kaktuksia ja flanellipaitoja.
Tulevaisuus on jo täällä – tekoäly haastaa nyt meidät kaikki, mutta uskon lopulta todellisten markkinoijien nousevan esiin. Jatkuva kouluttautuminen on alan elinehto ja tähän meillä LM Somecolla on loistavat puitteet.
Työkaverin sanoin:
Klassinen Mad Man, jolla data ja Google hanskassa. Humorististen kommenttien takana tarkkanäköisyyttä ja älyä sekä paloa mainontaan ja markkinointiin.