LM Someco logo

MARK: Facebook ja Instagram NYT – Minna Valtari

Toteutamme yhteistyössä Markkinointiliiton kanssa Facebook ja Instagram NYT -webinaarin, jossa puhujana Minna Valtari LM Somecolta.

Sosiaalisen median kanavista suosituimmat ovat nykyisin Instagram ja Facebook. Kyllä, Instagram meni Metan oman datan mukaan suosiossa jo Facebookin ohi!

Mikä on Facebook- ja Instagram-mainonnassa nyt ajankohtaista ja millaiset uudistukset tulisi huomioida? Entä oletko törmännyt näihin tuttuihin haasteisiin: Business Managerin sekavuuteen tai poliittiseksi luokiteltavan yhteiskunnallisen mainonnan, esim. vastuullisuusviestinnän mainonnan haasteisiin?

Asiantuntija
Minna Valtari, Director, Partner, Chairman of the Board, LM Someco

Minna on erikoistunut sosiaalisen median strategiseen suunnitteluun ja kehityksen seurantaan. Hän on sparrannut yrityksiä ja organisaatioita sosiaalisen median käytössä jo yli kymmenen vuoden ajan.

Aika
Torstai 17.2.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa! Voit kertoa osallistumisestasi myös LinkedIn-tapahtumassa.

Tulossa myös koulutus:

MARK koulutus: Facebook- ja Instagram-mainonta

Ota Facebookin Ads Manager haltuun!

Facebook ja Instagram ovat nykyisin suosituimmat sosiaalisen median kanavat ja ne tarjoavat mahdollisuuden kustannustehokkaaseen viestintään ja markkinointiin. Facebookin mainostyökalulla voit sijoitella mainontaa sekä Facebookiin että Instagramiin ja kohdentaa niin sivulla julkaistuja orgaanisia sisältöjä kuin erillisiä mainoksia tavoitteenmukaisesti yleisöille.

Tämä koulutus tukee sinua kehittymään maksetun Facebook-ja Instagram-mainonnan toteuttajana.

Koulutuksen sisältö:

  1. Käymme läpi ostetun Facebook ja Instagram -näkyvyyden erityispiirteitä ja niiden rooleja mediamixissä.
  2. Käsittelemme erilaisia tavoitteita, mainosmuotoja ja niiden hyödyntämistapoja.
  3. Perehdymme syvemmin räätälöityihin kohderyhmiin sekä esimerkiksi Facebookin pikseliin, jonka avulla voit uudelleenmarkkinoida ja seurata konversioita.
  4. Käymme läpi edistyneempiä Facebook-mainonnan työkaluja, mainonnan optimointia ja mittaamista.

Kenelle?
Saat tästä koulutuksesta eniten irti, jos tehtävänäsi on toteuttaa tavoitteellista Facebook- ja Instagram -mainontaa Facebookin Mainosten hallinta (Ads Manager) -työkalulla.

Kouluttaja
Emilia Liukko, Digital Marketing Strategist, LM Someco

Emilia on erityisesti maksetun sosiaalisen median asiantuntija, jolla on yli kahdeksan vuoden kokemus niin asiakkaan kuin toimiston puolelta. Emilia on toteuttanut paljon myös sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnin projekteja.

Aika
Keskiviikko 23.3.2022 klo 13.00-15.30