LM Someco logo
Brändi 365

Brändi 365°-webinaarisarja avaa modernin brändinrakennuksen keinovalikoiman, joka on nyt laajempi kuin koskaan aiemmin.

LM Somecon asiantuntijat keskustelevat eri teemojen kautta siitä, miten pirstaleisessa mediakentässä luodaan kokonaisvaltaisia brändikokemuksia vuoden jokaisena päivänä. Olemme toteuttaneet viisi webinaaria vuoden 2021 aikana. Jos et ehtinyt osallistua niihin aiemmin, niin ei hätää: voit nyt katsoa webinaarit sinulle sopivana hetkenä!

Aiheet

Brändinrakennus muuttuu

Maarit ja Sam keskustelevat, miten brändinrakennus on muuttunut – tai miten sen olisi pitänyt muuttua – samassa tahdissa ihmisten käytöksen ja mediakentän sirpaloitumisen kanssa.

Sam Hansén

Sam Hansén
CEO

Maarit Niemelä

Maarit Niemelä
Executive Vice President

Oma media

Millainen on toimiva oma media nykypäivän pirstaleisessa ja tihentyvässä mediamaailmassa? Miten vuorovaikutus rakennetaan suunnitelmallisesti ja strategisesti? Oman median rakentaminen vie aikaa ja vaatii resursseja. Entäpä voiko henkilöstöä tai johtoa ajatella osana modernia omaa mediaa?

Sari Sohlström

Sari Sohlström
Strategist

Brändin pakkauksen neljä ikuista trendiä

Pakkausdesign on hämmästyttävän tehokas myynninedistäjä ja tehostaja, huomionherättäjä, tunteiden herättäjä ja muistijäljen rakentaja. Se ei koskaan nuku, sen kustannukset ovat melkolailla vakiot ja investointina se on lähes pakollinen. Pakkaus suojaa tuotetta ja brändiä, luo sille persoonallisuutta, omintakeisuutta, arvokkuuttakin. Se on usein jopa ainoa kontaktipiste tuotteen valmistajan ja sitä ostavan ihmisen välillä, eli se voi olla ainoa tapa välittää tuotelupauksia, ominaisuuksia, bränditarinaa ihmisaivojen syövereihin.

Janne Pöyhönen

Janne Pöyhönen
Director

Tuukka Mujo

Tuukka Mujo
Director of Design

Brändäys digitaalisissa kanavissa

Oma verkkosivu sekä omat verkkopalvelut ovat yksi tärkeimmistä brändikohtaamisen pisteistä. Näihin omassa mediassa tapahtuviin kohtaamisiin brändillä itsellään on parhaat mahdollisuudet vaikuttaa. Siksi onkin tärkeää huolehtia siitä, että digitaalinen palvelu ilmentää brändiä johdonmukaisesti – käytettävyydestä, toiminnallisuudesta tai sisällöstä tinkimättä.

Patrik Liljebäck

Patrik Liljebäck
Head of Digital

Mikko Hed

Mikko Hed
Project Director

Modulaarinen kommunikaatioalusta

Modulaarisuus ja skaalautuvuus varmistavat, että saat rakennettua brändisi mainonnan tämän päivän mediakenttää varten. Webinaariin osallistumalla sinulle selviää, mikä on modulaarinen kommunikaatioalusta ja mitä se mahdollistaa brändillesi.

Mathias Lampenius

Mathias Lampenius
Account Director

Nazzareno Sifo

Nazzareno Sifo
Creative Director

Anna yhteystietosi niin lähetämme sinulle linkin, josta pääset katsomaan webinaaritallenteet