Somekonsultti, sisältösissi ja strategi.
Heli on kokenut monimediamarkkinoija ja sosiaalisen median ammattilainen, jonka sydän sykkii strategialle, sisällöille ja sosiaaliselle myynnille. LM Somecolla Heli kouluttaakin mielellään henkilöbrändäyksestä, työnantajamielikuvasta ja sosiaalisen median mahdollisuuksista osana markkinointimixiä.
Helillä on takana pitkä ura tv-alalta, joten liikkuvan kuvan sisällöt, luovat toteutukset ja monimediaisuus ovat hänen erikoisalaansa. ”Kanavassa kanavan ehdoilla” on hänen mottonsa, kun ryhdytään räätälöimään kampanjakonsepteja eri kanaviin.
Strategisen sisältömarkkinoinnin, laadukkaan sisällöntuotannon ja digitaalisen vuorovaikutuksen avulla brändeillä on mahdollisuus kehittää brändimielikuvaansa, jättää muistijälki ja erottua joukosta edukseen – siihen Heli haluaa innostaa ja kannustaa.
Tämän lisäksi Heli kertoo myös olevansa tunneihminen. Tunneäly ja tunteiden merkityksen ymmärtäminen niin ihmisten välisessä kanssakäymisessä kuin markkinointiviestinnässäkin on lähellä hänen sydäntään. Ehkä kuulemme tästäkin aiheesta lisää Helin tulevissa blogeissa!