LM Someco logo
LM Someco Ameebat

Työnantajabrändi ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

11.06.2025 13:00 – 16:00

Työnantajabrändi syntyy ihmisten välisissä kohtaamisissa, joihin sosiaalinen media ja muut digitaaliset kanavat tarjoavat oivallisen alustan. Vaikka sosiaalinen media on usein toimiva alusta rekrytoinnille, brändiä ei luoda pelkillä rekrytointikampanjoilla, vaan työntekijä- ja hakijakokemukseen aidosti panostamalla ja näistä suunnitelmallisesti viestimällä. Parhaiden osaajien houkuttelemiseksi työnantajabrändin systemaattinen rakentaminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt.

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa käsittelemme esimerkkien kautta työnantajabrändin rakentamista ja rekrytointia sosiaalisen median kanavia hyödyntäen. Mistä työnantajabrändissä oikein on kyse? Mitä haasteita sosiaalinen media tuo työnantajabrändin rakentamiselle? Miten osallistaa myös henkilöstö mukaan työnantajabrändin jalkauttamiseen ja rekrytointiviestintään?

Toteutamme myös koulutusta LinkedInin yrityskäytöstä: Sitouttavasta sisällöstä ja mainonnasta. Mikäli haluat perehtyä etenkin LinkedInin yrityskäyttöön työnantajabrändin ja rekrytoinnin lisäksi, suosittelemme osallistumista molempiin koulutuksiin.

Ohjelmassa

  • Mitä digitaalinen työnantajabrändi on ja miten sitä hallitaan?
  • Työkaluja työnantajabrändin kehittämiseen ja mittaamiseen
  • Digitaalisten kanavien rooli ja työkalut työnantajabrändäyksessä ja rekrytoinnissa
  • Millaisella sisällöllä työnantajabrändiä rakennetaan?
  • Miten innostaa ja osallistaa työntekijät mukaan viestimään?

Ajankohta ei sovi?

Haluaisitko osallistua webinaariimme, mutta sen ajankohta ei sovi kalenteriisi? Meillä on ratkaisu tähän: osta katsottavaksi edellisen webinaaritoteutuksen tallenne!

Valmentajat

Kristiina Salo
Communications Lead, Account Director
kristiina.salo@lmsomeco.fi
+358 50 444 7499

Kristiina Salo on monipuolinen viestinnän ja sosiaalisen median asiantuntija. Hän kouluttaa ja valmentaa opettajan varmalla otteella niin organisaatioita kuin asiantuntijoitakin, huomioiden jokaisen osallistujan tarpeet. Kristiinan valmennustyyli on innostava mutta myös jämäkän selkeä ja hänellä on usean vuoden kokemus laajoista koulutus- ja viestintäkokonaisuuksista.

Kristiina valmentaa laajasti eri aiheista aina strategisen viestinnän suunnittelusta, sosiaalisen median käyttöön ja viestinnän vaikuttavuuden mittaamiseen. Työnantajakuvan rakentaminen ja kriiseihin varautuminen sosiaalisessa mediassa ovat niin ikään Kristiinalle tuttuja aiheita.

Kristiinan pitkä tausta niin viestintätoimisto- kuin koulumaailmasta takaavat, että koulutusten laatu on erinomainen. Valmennuksissaan Kristiina pyrkii varmistamaan, että sisältö on käytännönläheistä ja osallistavaa.

Työnantajabrändi ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

350 €+ alv. 25,5 %
Ilmoittaudu mukaan