Tässä webinaarissa käydään läpi mainonnan mahdollisuuksia Pinterestissä, Jodelissa, SnapChatissa ja Spotifyssa. Kanavina ne ovat jo vakiintuneita, mutta monelle ne ovat täysin uutta maaperää, kun puhutaan näiden alustojen hyödyntämisestä omassa markkinointimixissä. Koulutus tarjoaa inspiraatiota ja tiiviit perustiedot siihen, miten mainontaa voi lähteä suunnittelemaan, miten sitä tehdään, paljonko se maksaa, keitä ko. kanavissa tavoitetaan ja millaisia sisältöjä siellä kulutetaan.
Myös TikTok on kovasti kaikkien huulilla ja siitä meiltä kysellään viikoittain. Toteutamme aiheesta erillistä TikTok yrityskäytössä -koulutusta, joten tässä sessiossa keskitytään nimenomaan yllämainittuihin neljään kanavaan.
Ohjelmassa:
- Keskeiset tiedot Pinterest, Jodel, SnapChat ja Spotify, käyttäjät Suomessa ja kanavien lainalaisuudet
- Miten päästä liikkeelle, mitä mainostajan tulee huomioida?
- Sisältöesimerkkejä ja parhaita käytäntöjä