SANA-SOL

Kotisivuprojekti kasvoi brändikäsikirjaksi

Saimme pitkäaikaiselta kumppaniltamme (jo vuodesta 2005) Orkla Carelta toimeksiannon suunnitella uudistetun sanasol.fi-kotisivun visuaalinen ja viestinnällinen linja.

Haasteena oli luoda moneen eri käyttötarkoitukseen skaalautuvat brändielementit, jotka sopivat koko Sana-sol -tuoteperheelle ja joita Orkla Caren web- ja markkinointitiimin olisi helppo soveltaa omassa työssään.

Siinä inspiroivan yhteistyön lomassa oivalsimme, että nyt kannattaa pohtia syvällisesti ja pitkäjänteisesti brändin tulevia tarpeita. Niinpä uuden upean sivuston lisäksi, kirkastimme aurinkoista Sana-sol brändiä entisestään ja kokosimme ydinviestit ja -visuaaliset elementit selkeäksi brändikäsikirjaksi.

Uusi Sana-sol Brand Book määrittelee brändin identiteetin ja ohjeistaa kaikkia brändin kanssa työskenteleviä rakentamaan haluttua brändimielikuvaa.

”Olemme erittäin tyytyväisiä Sana-sol klassikkobrändimme kirkastamiseen, uuteen raikkaaseen ilmeeseen ja puhumiseen tapaan. Brand book auttaa meitä yhtenäisen ja tunnistettavan brändi-identiteetin rakentamisessa. Yhteistyö LM Somecon tiiimin kanssa sujuu aina yhtä aurinkoisesti.”

– Anu Tuominen –
Brand Manager,
Orkla Care Finland

”Brand Book on tärkeä työkalu brändin hallintaan ja kehittämiseen. Siitä saamme hyötyä niin kumppaneiden kanssa toimimiseen, mutta myös meidän in-house tiimillemme, joka tuottaa brändin tarpeisiin useaan eri kanavaan materiaalia. Tässä projektissa oli tärkeää löytää helposti monistettavia elementtejä tulevaisuutta varten ja LM Someco vastasi tarpeeseen nopeasti ja näkemyksellisesti.”

– Janne Haussila –
Digital Marketing Manager,
Orkla Care Finland

Vai, mitä sinä olet mieltä? Käy kurkkaamassa (ja tilaamassa) päivän hyvät vitamiinit Sana-solin sivustolta!