Instagram-linkit

Brändi 365°-webinaari: Millaisena brändi kohdataan digipalveluissa?

Seuraava webinaari toteutetaan 24.8. klo 9.-9.35.

Tämä webinaarisarja avaa modernin brändinrakennuksen keinovalikoiman, joka on nyt laajempi kuin koskaan aiemmin. LM Somecon asiantuntijat keskustelevat eri teemojen kautta siitä, miten pirstaleisessa mediakentässä luodaan kokonaisvaltaisia brändikokemuksia vuoden jokaisena päivänä. 

Seuraavassa Brändi 365° -webinaarissa 24.8. klo 9 keskustellaan brändäyksestä digitaalisissa palveluissa. Oma verkkosivu sekä omat verkkopalvelut ovat yksi tärkeimmistä brändikohtaamisen pisteistä. Näihin omassa mediassa tapahtuviin kohtaamisiin brändillä itsellään on parhaat mahdollisuudet vaikuttaa. Siksi onkin tärkeää huolehtia siitä, että digitaalinen palvelu ilmentää brändiä johdonmukaisesti – käytettävyydestä, toiminnallisuudesta tai sisällöstä tinkimättä. Digitaalisten palveluiden muotoilusta keskustelevat Head of Digital Patrik Liljebäck ja Project Director Mikko Hed

Case: Suomen Asianajajaliiton viestintäkumppanuus 

Suomen Asianajajaliitto ohjeistaa ja valvoo asianajotoimintaa, edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa asianajajia ja kehittää Suomen oikeusturvaa. Asianajaja-nimikettä saavat käyttää vain liiton jäsenet. Meillä on ollut ilo ja kunnia toimia Asianajajaliiton viestintäkumppanina syksystä 2018 lähtien. 

Blogissa: Organisaatioviestintä ja Pride – aitoa diversiteettiä vai hyvää värisilmää?

Pride-viikko tekee sosiaalisen median kanavista ihanaa väri-iloittelua ja herättää keskusteluja. Organisaatiolle Pride tarjoilee tilaisuuden pohtia ja viestiä brändinsä diversiteettiä. Miten tähän tilaisuuteen pitäisi tarttua?

Valmennukset

#TeamLMSomeco

Lataa trendikatsaus: Sosiaalinen media Suomessa 2021

Kerro meille haasteesi, luodaan yhdessä ratkaisu!

Tilaa Loveletter-uutiskirjeemme

Emme täytä sähköpostiasi, vaan lähetämme max. 1 kirjeen kuukaudessa