Instagram-linkit

Brändi 365°-webinaari: Modulaarinen kommunikaatioalusta

Seuraavassa Brändi 365°-webinaarissa 13.10. klo 9 keskustellaan modulaarisesta kommunikaatioalustasta. Webinaarin osallistumalla sinulle selviää, mikä se on ja mitä se mahdollistaa brändillesi. Mutta sitä ennen tehdään katsaus siihen, mikä brändisi idea on. Onhan se parempi viikko miettiä kuin vuosi turhaa työtä tehdä, kuten vanha viisaus sanoo.

Modulaarisesta kommunikaatioplatformista keskustelevat Account Director Mathias Lampenius ja Creative Director Nazzareno Sifo.


Case: Felix, Felix, Felix, Felix – Herkkuja ruokapöytään 

Herkullinen haasteemme oli uudistaa kaikkien suomalaisten tuntema Felix-brändi ja luoda sille aikaa kestävä kommunikaatiokonsepti. Kohderyhmänä olivat ”kaikki” ja erityisesti lapsiperheet. Evääksi saimme brändiin liittyvät säilytettävät asiat: herkullisuus, sopivuus jokaiseen ruokavalioon ja helppous. Parannettavaa oli etenkin brändäyksen tunnistettavuudessa ja puhumisen tavassa, johon kaivattiin felixmäistä ”pilkettä suupielessä” 😀

Valmennukset

#TeamLMSomeco

Lataa trendikatsaus: Sosiaalinen media Suomessa 2021

Kerro meille haasteesi, luodaan yhdessä ratkaisu!

Blogi ja uutiskirje

Max. 1 kirje kuukaudessa, 5 minuuttia ajastasi ja saat katsauksen toimialamme uusiin tuuliin.